یادداشت های یک خادم

افتخار من خدمت در آستان مقدس شاهچراغ است

یادداشت های یک خادم

افتخار من خدمت در آستان مقدس شاهچراغ است

یادداشت های یک خادم

ای کاش که برگی از بهارت باشم
مــانند کـبوتران کـنارت باشم
یک عمر تمام آرزویم این است
یا شاهِ چراغ، کفشدارت باشم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

زیارت عاشورا

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۴۸ ب.ظ

از عارف بزرگ مرحوم آیت الله میرزا سید علی آقای قاضی(ره) (استاد آیت الله بهجت و علامه طباطبایی) نقل شده که بعد از رحلتشان کسی ایشان را در خواب دید و سوال کرد: چه عملی در آنجا مهمتر است؟
فرمود: زیارت عاشورا! و من پشیمانم که چرا روزی یک بار زیارت عاشورا را قرائت کردم و دوبار نخواندم!
مرحوم قاضی(ره) می گفتند: هر چه دارم از سید الشهداء(ع) و قرآن دارم.

“طرحی نو از زیارت عاشورا، ص۲۱۲”


+ هفته قبل با یک خادم کهن سال هم کلام شدم و حاج آقا فوق العاده خواندن زیارت عاشورا رو به من سفارش کردند.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی